۱۳۹۴ فروردین ۲, یکشنبه

به احترام شیر علی مطهری... هرچند دیر

یکبار دیگر علی مطهری بر حق آقایان میرحسین موسوی، شیخ مهدی کروبی و سرکار خانم زهرا رهنورد مبنی  حصر غیرقانونی  ایشان دفاع کرد.

مجلس بهم ریخت. شعار مرگ بر فتنه گر و هجوم به مطهری و سوت و هوچی گری  و فریاد و ...

مجلسی ها کوتاهی نکردند. به هر حال آنها نماینده یک ملت اند و باید حق وکیل الرعایا بودن را به جا بیاورند تا نان و نمکی که به سفره میبرند حلال باشد.

احتمالا آقای علی مطهری  حواسش نیست که با این کارش نان حرام به سر سفره میبرد.

و این یک مورد از دستش در رفته که شورای محترم نگهبان برای دور بعد نمیگذارد زن و بچه اش نان حرام بخورند و به جای ایشان یک نان حلال خور را اجازه ورود میدهند.

جالب است که میرحسین موسوی به عنوان راس هرم فتنه قرار بود نمایندگی طیفی را داشته باشد که شاید کمترین قرابتی با طیف فکری آقای مطهری داشت،  جالب تر اینکه علی مطهری تنها از حق انسان بودن یک نفر دفاع کرد. در صحبت های همان نطق اقای مطهری ایشان صحبت از حق اهل سنت به داشتن مسجد و اذان  خودشان نیز  کردند.

در این ملک  سالهاست تاکید جامعه بر همرنگ جماعت شدن است، همانند یکدیگر اندیشیدن، همانند یکدیگر هورا و دست زدن،  همانند یکدیگر دعا کردن و همانند یکدیگر نفرین کردن.

هر کسی که شبیه بقیه نباشد دیوانه است. سنگش میزنند. طردش میکنند. مسخره اش میکنند. خلاصه کوتاهی نمیکنند.

در این مملکت سال هاست جای راستی و نیکی با پلشتی عوض شده است. مربوط به این 35 سال هم نمیشود، ماجرا قدیمی تر از این حرفهاست.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر