۱۳۹۳ دی ۸, دوشنبه

بربادرفته ... یا پرویزهایی که هستیم

چند وقت قبل من و همدم رفتیم فیلم پرویز ساخته آقای برزگر رو دیدیم.
هولناک بود برام.هولناک. قلبم فشرده شد.
برای لحظاتی گمانم بر این بود که من چه قدر پرویز هستم؟ یا همدم؟ آقای سمت راستم؟ یا خانم های پشت سرم؟
چه قدر از زمانمان را به گول زدن خودمان سپری میکنیم؟
چه قدر از وقتمان را علاف سر کوچه و مغازه ی این و آنیم؟
حالا مغازه نه، فیس بوک و پلاس و اینترنت که هست،  علاف اینها نیستیم؟
وایبر و لاین و ویچت و واتس اپ و بیتاک و چه و چه و چه که کولاک کرده اند در ساختن پرویزهای درونمان
آدمکهایی ساخته اند پوشالی پر از تکلف و ادعای دانستن و ...
من فکر میکنم پرویز، حال آدم هایی خاص نیست حال و روز همین ایام مملکت خودمان است.
وقتی از خانه بیرون میرویم تا چشم کار میکند پرویز است که جولان میدهد در مقابل دیدگان ما
تازه اگر از خرده پرویزهای درون مان صرفه نظر کنیم.

#فیلم #پرویز #برزگر #

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر