۱۳۹۳ دی ۹, سه‌شنبه

باد در موهایش... آمان آمان

این روزها کتابی میخونم  که عنوانش رو این طوری ترجمه کردم، سلحشور زمان.
یه چیزایی میگه راجع به مدیریت زمان. ادبیاتش، ادبیات رایج کتابهای موفقیته. کتابهای پنیر و قورباغه محور.اما برای من یه تلنگر درست و حسابی بود. این که من خیلی وقت ها بیشتر از اینکه عمل کنم حرف میزنم. شاید خصلت اکثر ماها باشه اما خصلت خوبی نیست و نمیشه به حساب اینکه اکثر افراد اطرافمون این روحیه رو دارن ماهم درد وجدان نگیریم.
راهی که این کتاب میگه اینه که همین الان پاشو و بهترین کاری که میتونی انجام بدی رو انجام بده.
راهش جواب میده به نظرم، حداقل ظرفهای 3 هفته ای توی سینک ظرفشویی من که تموم شدن.
جدای از شوخی من فکر میکنم اکثر ماها وقت زیادی رو صرف تصمیم گیری میکنیم، که ته تهش باعث میشه دیگه از انجام اون کار صرف نظر کنیم.
من کلا نصیحت کن خوبی ام. یه وقتایی حالم از خودم بهم میخوره.دارم تلاش میکنم سکوت کنم و رد شم.
در کل چون این یه کار رو انجام دادم و میدم و دارم نتیجه میگیرم، گفتم شاید یکی که از این آبادی رد میشه به کارش بیاد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر